CPC

Cost Per Click – vieno paspaudimo kaina. Gali būti taikoma reklamos pardavimo kainodaroje. Pavyzdys. Jei Google Ads tinkle reklamai išleidote 500€, o gavote 4000 paspaudimų, tuomet CPC = biudžetas / paspaudimų = 1000€ / 3000 = ~0,13€. Straipsnius susijusius su šiuo rodikliu, rasite žemiau.

Koks ROAS yra geras?

Kita

Koks ROAS yra geras?

ROAS (Return on Ad Spend) – tai vienas svarbiausių rodiklių vertinant reklamos efektyvumą. Jei reklamuojatės „Google Ads“, „Meta Ads“ (Facebook, Instagram), „TikTok Ads“ ar…

Skaityti straipsnį